malta is the new thing

Livet leker verkligen har nere. Maste jag nagonsin aka hem? Trodde jag skulle bli besviken med tanke pa vad jag har att jamfora med sen tidigare. Men bada resorna har varit underbara och vi har hela tre dagar till pa oss efter ikvall!

Igar var bara vi brudar ut och det ar da det gar som vildast har vi markt. Vi rojde bardisken och fick gratis alkohol och sprut-gradde som vi tydligen skulle anvanda pa varandra. Det gar vilt till har nere och ikvall ska tydligen draget vara sinnessjukt sa ska borja gora oss i ordning snart.

Saknar caroline och david. Alla er andra ocksa saklart men ni vet ju redan vilka ni ar. Vi ses pa sondag natt sverige. Nu ska jag ut och njuta och se till att kla mig extra svalt ikvall. Det ar ju sa varmt!

Kommentarer



Name:


Mail:

Your blog:

Comment:

Trackback