God Damn

Har gått och filosoferat i takt med min iPod hela dagen. Vad vill jag med mitt liv? Jag är så ung och jag märker redan nu hur jag förstör det med fel killar, rökning och en massa annan skit som kanske inte alltid är lämplig att prata om i en allmän blogg.

Jag saknar människor mer och mer. Speciellt gamla flammor som kanske aldrig kommer tillbaka till mig. Som jag kanske har förstört allting med, för alltid. Jag försöker hålla fast vid det jag har. Mina vänner med andra ord, ni är det finaste som finns och utan er.. ja, det vill jag inte ens tänka på.

Jag är inte en felfri människa. Långt ifrån faktiskt. Därför borde jag hålla mig borta från allt som har med förhållanden att göra. Jag är ändå för ung. Och jag måste påminna mig själv om det ibland, så att jag inte glömmer bort det. Det finns alltid något nytt bakom hörnet, världen är stor och en dag kommer jag också bli något. Något att se upp till. Jag finner nog mig själv snart, någon gång. När tiden tillåter.. 
Kommentarer



Name:


Mail:

Your blog:

Comment:

Trackback