Lookin' Good

Vaknade inatt utav den värsta smärtan jag någonsin känt. Trodde att min trumhinna
skulle sprängas vilken sekund som helst och att mitt huvud skulle följa med på köpet.
Efter lite sömn mår jag dock bra igen.

David kommer förbi snart och senare ikväll ska det festas. Blir i kvarngärdet precis
som i somras. Ska få träffa min älskade Fän också. Saknar ihjäl mig!

Someone told me that..

Is he gone to stay?

Har fotograferat lite med carolinen idag. Har även varit med Kiizo på ultraljud. Inga
små valpar tyvärr. Åkte direkt från kungsängen där vi sov igår natt och såg världs-
historiens sämsta film typ. Men vi hade mysigt iallafall.

Ikväll är vi hundvakt åt Keno. Tänkte snart slå på en rulle och imorgon ska jag träffa
david innan jag rullar vidare på fest. Tänkte bojkotta halloween i år men det gick inte.


It's happening

Den 20 november är det världspremiär utav New Moon. Jag och Caroline har
lyckats fixa två biljetter till detta spektakel. Dock i Gävle men det blir en rolig
liten tripp en annars så grå och tråkig torsdag.

Så den 19 21.30 sätter Twilight igång och 00.00 slår dom på New Moon. Det
kommer bli magiskt. Efter det sover vi troligtvis i Väsby eftersom vi inte
anländer till Uppsala förrän ungefär fyra på natten. But who cares?

She worked the pole

Har bild och insperations brist idag. Är arg och kommer fortsätta vara det ett bra tag till hade jag tänkt. Igår var jag med Louise och färgade mitt hår. Nu är det mörk brunt och skimrar lite i lila. Rätt tufft. Sen var jag med grabbarna tills David kom på besök.

Lite kort om vad som händer i mitt liv. Sverige är ett sjukt ovärt land att leva i. Fan. Nu går jag till Caroline och låter henne höra på mina klagomål. Tjipp.

Det finns för mycket måsten

Känner att vardagen börjar komma i ordning efter resan nu igen. Otroligt skönt måste
jag säga. Är hemma hos Caroline nu, vi har suttit och skrattat åt mig själv och tiden
som blondin. Brunett passar mig så mycket bättre tycker jag faktiskt.

Igår träffade jag David. Det var riktigt mysigt. Och imorse slog en släng av öron-
inflammation till. Men jag skakade av mig det och åkte in till stan och firade mormor.
Nu sitter jag här. Kanske dags att slå på en rulle snart. Good idea.

Bilder från Malta del 2

Här kommer lite blandade party bilder från resan. Det går vild till på
bargatan vid namn Paceville. Havanna och Footloose var stenhårda
favoriter för oss alla. Finns mer bilder på facebook och bilddagboken!

Bilder från resan del 1

Har bestämt att inte skriva så mycket om resan då det hände en del saker
som kanske fel människor inte bör höra. Men jag har haft det otroligt bra
iallafall. Här bjuder jag på lite bilder från veckans pool och strand häng.

update from malta

Idag ar det sinnessjukt varmt har nere. Knappt sa att man orkar gora nagot alls. Idag ar det fredag och det betyder drag pa paceville, 45 tequila shots for 25 euro. Det kan sluta illa. Victor vill ha min dator nu sa det ar val bara att avsluta har. Vi hors pa sondag!

malta is the new thing

Livet leker verkligen har nere. Maste jag nagonsin aka hem? Trodde jag skulle bli besviken med tanke pa vad jag har att jamfora med sen tidigare. Men bada resorna har varit underbara och vi har hela tre dagar till pa oss efter ikvall!

Igar var bara vi brudar ut och det ar da det gar som vildast har vi markt. Vi rojde bardisken och fick gratis alkohol och sprut-gradde som vi tydligen skulle anvanda pa varandra. Det gar vilt till har nere och ikvall ska tydligen draget vara sinnessjukt sa ska borja gora oss i ordning snart.

Saknar caroline och david. Alla er andra ocksa saklart men ni vet ju redan vilka ni ar. Vi ses pa sondag natt sverige. Nu ska jag ut och njuta och se till att kla mig extra svalt ikvall. Det ar ju sa varmt!

Way to cool for you




Bjuder på två bilder från sarahs tjejkväll för någon helg sedan. Nu kurrar
magen efter frukost innan vi beger oss. Jag lovade caroline att uppdatera
minst en gång därifrån så håll utkik!

Kollade föressten vädret som vi kommer få under veckan. Och 25 grader
och strålande sol är iallafall ingenting jag kommer gråta över :)

john blund



Nu säger vi godnatt till Sverige. Är dödstrött men känner på mig att det kommer bli en
orolig natt. Jag som har en sån faslig flygrädsla, och enligt josefins mamma så har det
blåst in ett oväder över södra europa. Det är ingenting jag vill flyga över iallafall :(

Hoppas att allt är packat nu då. Stora högtalare och adaptrar är med iallafall. Det är det
viktigaste utav allt nästan. Man kan inte överleva utan musik på hotellrummet har vi
gjort klart för oss. Fan vad roligt det ska bli!

Billie Jean

This is real

Imorgonbitti klockan halv tolv brummar bilarna ifrån vårat lilla samhälle och tar oss
vidare till skavsta där vårat plan lyfter kvart i fyra. Vi landar i paradiset vid halv åtta.

Alexandra, push, rave, estillo, havanna, empire och listan kan göras lång. Fast ännu
har jag inte riktigt förstått att jag ska åka iväg igen, tillsammans med fyra underbara
människor. Det kommer bli fantastiskt och jag lovar att ta mer bilder den här gången!

Godmorgon i regnet

Vaknade nyss hemma hos caroline. Bosse har legat och sovit i mina armar hela
morgonen. Hur mysigt? Vill inte att han ska bli stor ju..

Alldeles strax kommer mami och hämtar upp mig för att rulla vidare in mot staden
där vi ska sista-minuten shoppa och växla pengar till resan. (IMORGON DRAR VI!)

rap das armas





en dag ska jag hämnas på dig caroline. när du minst anar det raring
så slår jag tillbaka. och det kommer inte bli vackert ;)

"Why is he working?"

Amarula Tree

Borde städa, borde packa, borde duscha, borde plugga. Jag borde så
mycket men jag orkar så lite. Ska träffa hanna om några minuter och
sen är det väl tid nog att ta tag i livet.

Ikväll ska jag mysa med johanna och carolinen. Tror även att hanna
kollar förbi innan hon drar vidare på party. Lite sugen blir man ju men
får väl tänka som så att det är min tur om två dagar och en vecka fram.


I'm a survivor



You thought that I'd be weak without ya,
But I'm stronger.

You thought that I'd be sad without ya,
I laugh harder.

my momma told me better than that



Det vart ingen skola idag. Skönt det. Nu har jag fått lite gjort här hemma,
så som att städa och göra mig lite fräsh igen. Ska snart träffa isabelle ett
tag och skulle uppskatta att få tag i hanna också men det verkar svårare.

Ikväll ska jag träffa david innan jag åker till malta. Det är ju bara tre
dagar kvar nu. Så imorgon ska jag packa hela dagen och kanske träffa
josefin. Vi får se hur det blir med det där :)

I fuckin' love you guys

Före/Efter



Lanthäng och brunhårig

Hänger ute i Gottröra över natten. Det var lite av ett impuls beslut så några
allergi tabletter mot Benson och hö hade jag ju inte med mig. Får se hur det
går med skolan imorgon alltså..

Sedan kör jag ju genom livet som brunett numera. Tycker jag var ganska
modig efter dryga 15 år som blondin. Men jag är nöjd, en härlig omväxling.


vi är trasiga

påminnelse till mig själv:
det finns inget som heter "bästa vän".

I already have two wifes

Diggar våra kontraster. Vi tre kompleterar varandra så bra måste jag säga.
Tre olika stilar, tre olika personligheter. Ingenting fattas.

It's a pity



Dagens hiss är Johannas hårfärg. Utan tvekan. Och jag är mästaren bakom verket. Mah Rock & Roll Queen. Snart är det nog min tur, funderar på att go dark.

Trodde aldrig aldrig att tanken skulle träffa mig. Men jag har varit blondin i hela mitt liv nu och vissa saker måste man släppa taget om. Så vi får se vart det här slutar..

Talk dirty to me

Om en vecka har vi precis packat upp våra grejjer och är på G för utgång.
Jag och fyra härliga människor, på äventyr utanför Sveriges gränser. To good.

Touch the sky




Igår hade jag en helkväll tillsammans med min kära vän Andreas.
Vi spelade tv-spel, kollade på matchen, bakade kladdkaka och var
ute och gick och pratade länge lääänge. Hur mysigt?

Mer utav det tycker jag. Andreas är en sån där vän man alltid har
roligt med. Hela deras släkt rättare sagt. Älskar er.

Killing me softly

Klockan tickar iväg här och jag tror att mor min skulle uppskatta om jag gick och la
mig i tid för en gångs skull. Så på det viset får det bli! Blev så att jag drog hem till
C istället och chillar galet här. Bosse Bo ligger och drömmer tätt intill mig. Töto.

Imorgon ska jag iväg till skolan och sedan får vi se om jag styr min kos mot sarah
i enköping och dricker lite eller så tar jag det bara lugnt med vänner här hemma.
Den som lever får se. Godnatt då.

Vi har ett härligt gäng vi

Finally Back

Waves



Nu klagas det på min uppdatering igen. Jag har kommit av mig lite, mest på
bildfronten. Det är då tystnaden tar över här i bloggen. Sånt som händer..

Igår var jag med brudarna och undersökte ett bygge här i Örsundsbro. Vi kom
på att det vore den perfekta platsen för en skräckfilm vilket skrämde skiten ur
mig och carolinen. Efter det kom david och jag försökte ta mig igenom the
grudge igen men det går inte så jag lägger det på hyllan för stunden tror jag.

Ny piercad



Igår fick jag en flipp. En sån där impuls känsla som kommer på besök någon gång då
och då. Så jag ringde några samtal och drog några mess så satt den på plats :)

Remember me

Jag måste lägga en rad eller fler för mina vänner. Ni ska veta att det
finns ingenting i hela vida världen jag skulle byta ut mot er.

I ur och skur så står jag vid er sida. Sättet ni alla har ställt upp för
mig idag värmer så långt in. Kom alltid ihåg det. Och låt ingen ta er
ifrån mig, någonsin. Jag älskar er.


Dopeboy

Godmorgon. Idag sket jag i skolan faktiskt, kände inte riktigt att det var den plats jag
ville tillbringa min dag på. Ibland vaknar man helt enkelt på fel sida..

Ska snart göra mig i ordning och cykla över till carolinen och komma på bättre tankar.
Ikväll kanske david svänger förbi, osäkert men det var planen.

Fredagen

"Såhääär stor är den!"

Idag mår man som man förtjänar. Väldigt sjuk, lite trött och bakfull. Försöker
hålla humöret uppe. Hanna är här hos C och Malin är påväg. Känns kanske
lite konstigt men det är väl dags vid det här laget att lägga saker bakom sig.

Blir nog så att vi sitter och dricker samt spelar kort ikväll. Det blir nog kul,
men för oss allihop är det nog bäst att ta det lugnt med det goda. Puss.


They never measure up to you



I wish that I could fall in love today
But memories of you stand in the way

I wish that I could fall in love today
But if I did I know I wouldn't stay
You'd come between us like you always do

Each night I pray I'll wake up at dawn and find
Another in my heart and on my mind
Then I awake and hear my poor heart say
I wish that I could fall in love today

"Jag är hellre jävligt full än hjärnkirurg"

Hade kanske lite för höga förväntningar på kvällen. Allt gick så fort, man hann
liksom inte riktigt med i svängarna. Men jag älskar varje sekund med mina nära
så jag klagar inte på något som helst sätt.

Brudarna drog in till Uppsala men jag kände som så att orken inte riktigt fanns
till, så jag drog med johanna hem där jag tog det lugnt ett tag och åt lite fylle
käk. Sen tog jag på mig ansvaret som hundvakt vilket jag inte ångrar för jag
behöver lite sällskap. Någon bredvid mig iallafall. Underbara vovve.





No way I'm gonna change place

Lite onykter. Lite ball. Drar vidare nu. Puss.

I never gonna give you up

Jag och johanna chillar på hennes lektion där jag egentligen inte hör hemma.
Känns ju lite knas att inte gå i samma klass längre men life's a bitch.

Försökte kolla på the grudge med david igårkväll, tanken var att skrämma
honom men jag tror mest att det var jag som vart rädd eftersom jag var
tvungen att klicka ner filmen efter tre minuter. Så kan det gå..

Boom Boom Pow

Svårt att missa att Sverige sakta men säkert förvandlas till vinter. Det är rätt mysigt
ändå. Den där bitande kylan men fortfarande solen som värmer lite. Stora halsdukar,
fluffiga vantar och uggs. Men man saknar ju kortkort och klackar ändå..

Att jag tog mig upp imorse är ett under. Men har haft en rätt rolig dag som natalie
och ronja har hjälpt till att förgylla. Två brudar helt i min smak där! Snart bjuds det
på tacos i carolines crib. Hanna är även påväg över hitåt. Hur mysigt? Och senare 
ikväll kommer David förbi hemma hos mig. En härlig torsdags kväll med andra ord.

Det här var en bra dag

Lately I've been hard to reach

Fick nattsällskap utav David inatt. Jag har tur jag! Nu är det skolan som
gäller men var bara tvungen att slänga in en rad för brudarna. Imorgon
ses vi äntligen mina fina party prinsessor. God damn I miss you!