Kiss the rain

Varför har alla helt plötsligt blivit så kropps och vikt fixerade? Man blir ju rätt trött på 
att se sina tunna vänner svälta sig själva till dagens ideal som egentligen inte ens är
särskilt snyggt. Förstår ni inte hur sjukt det är egentligen?

Träna istället! Så både mår ni och ser bra ut. Men när det kommer till att mixa med
maten på det sättet ni gör så blir jag nästan lite orolig. Trodde inte jag var beblandad
med sånna människor. Ta inte illa vid er, jag bryr mig bara.


Har tagit mig hit

Har ni tänkt på att björnar och fåglar är världens smartaste djur. Går i
idé och flyger till värmen. Jag hakar nog på fåglarnas trend när jag gått
ut skolan. I det här vinterlandet kan man ju för fasiken inte vara i.

Men jag kom upp iallafall! Det är ett plus. Idag slutar vi vid två och då
ska jag och brudarna käka kina. Finns det något godare?

Me and my friend

Day by day

Tidigare ikväll när jag och johanna gjorde natalie sällskap till bussen så hände
det något. Och det var länge sen jag skrattade sådär, så att tårarna sprutar.

Sist måste varit med expo tjejerna på ica när jag såg Lasse Åberg eller när
jag och caroline spelade in oss själva med cam. Ja jag säger då det.. vad
skulle jag göra utan er mina vänner? Haha. Så jag skrattar idag.


Godmorgon Sverige

Den här dagen är inte min dag överhuvudtaget. Jag bara känner det på mig.
Skulle behöva sova en timme till eller två för att komma igång. Suck..


Who's bad?

00.00


Gratulerar på 18 års dagen! Fast jag saknar ju dig din lilla skitunge, så på fredag
ska jag supa dig under bordet var planen. Bara så att du är förberedd.. ;)